Friday, December 23, 2011

luahan hati...

assalamualaikum semua.....
dah lama aku x buka blog....
asyik tgk blog org lain je...
tbe2 ari ni rasa nk update blog ni...
hari ni aku nk cite segala masalah yang telah aku hadapi sepanjang mggu lps...
miggu lps merupakan minggu yg paling aku tension...
jujur aku bg tau aku xpnh rasa setention mggu lps...
stiap hari aku menangis sorg2 dlm bilik ni....
byk benda yg aku kena fikir...
firstly sal PALAPES...
aku dah lama x g latihan....xlama lg ada test...aku nk jwb pe??? aku xtau langsung sal tu semua...pe aku nk jwb 6t??? org senang je cakap blh pinjam nota kt kwn tp lau pinjam nota just tau sal teori je...sal tektikal mcm mne??? time dlm hutan 6t sape nk tlg??? aku kena sorg2 je 6t dlm hutan tu...aku xdtg latihan pn sbb field work n byk program kos...aku xtau nk wt mcm mne 6t...aku berserah je pd ALLAH...pe nk jd pd aku 6t aku redha je...
then, sal asgment....
org lain pn byk asgment tp aku xtau kenapa aku xpandai nk bahagi masa tu mcm mne...mggu lps sampai tahap aku dah xblh nk wt pe2 lg...otak aku pn jd kosong...aku rasa mcm nk bhnti je dr bljr ni...aku da xlrt sgt nk hadapi semua tu...sekarang baru tahun 2 blm thn 3 n 4 lg...6t lg la byk keje kena wt...aku xtau la keadaan aku 6t mcm mne...tp akhirnya ALHAMDULILLAH aku dpt siapkannye. bab tdo jgn ckp la...stiap hari tdo lmbt...
lastly sal kem...
mggu lps aku kena g kem sahabat alfalah...aku kena jd fesi masa kem tu....pd awlnya aku rasa aku xnk g kem tu sbb kem tu sama tarikh dgn latihan last PALAPES tuk sem ni...so aku ingt aku nk g latihan sbb aku kn da lama x g latihan....tp aku terpakse g kem tu sbb xramai yg g kem tu... lg pn aku tgk pegawai yg anjurkan kem tu begitu semangat suh g kem tu....aku dgn rela hati g kem tu...aku mudah kesian kt org....tu pn puas da aku fikir yg mana patut aku pergi...pada masa yg sama aku kena g jumpa pemaju perumahan tuk asgment. aku dah xtau pe patut yg aku wt...semua penting bg aku...last skali aku wt keputusan tuk pergi pemaju perumahan pd pg tu....pas tu tgh hari g kem tu...aku kesian kt penganjur kem tu sbb die target tuk 100 org tp yg dtg hanya 20 lbh je yg dtg. lg 1 sanggup org dtg amik aku sorg je kt u tuk g kem tu...org lain semua dah g kem tu...aku org last yg dtg kem tu...pd hal sblm ni dah ada 2 trip tuk g kem tu....cian abg2 yg dtg amik aku tu...sorry abg menyusahkan abg berdua...bile smpai kt kem tu mcm2 masalah ada....serabut kepala duk sana....lps ni aku dah xnk g kem kt ctu dah....byk kekurangan kt kem tu...
semua masalah ni brlaku serentak....aku hanya menangis tuk selesaikan semua tu....tu je yg mampu aku lakukan...dapatkah aku bertahan sehingga habis berlajar??? blhkah aku hadapi semua masalah ni pd masa akan dtg yg akan bertambah rumit??? semua ni aku kena tanggung sorg2...aku xtau nk cite kt sape semua ni....dulu aku ada tmpat nk luahkan segala masalah tp skrg org tu dah ada kehidupan sendiri...so aku xblh nk ganggu die lg....
abg angkat yg banyak bg semangat pada suatu ketika dulu....miss u

rindu kt adk DAYAH...lama xbalik umah sbb byk keje....

kwn2 yg byk bg semangat....thanx semua....

dak2 kls 2SGT



memikirkan masa hadapan yg penuh dengan cabaran...

minggu ni aku nk lupekan semua skali....aku nk tenangkan fikiran sblm stdy tuk final exam yg akan berlangsung xlama lg....harap semuanya ok...

1 comment:

  1. Water Hack Burns 2 lb of Fat OVERNIGHT

    At least 160k women and men are using a easy and SECRET "liquid hack" to drop 2lbs every night in their sleep.

    It's painless and works every time.

    This is how you can do it yourself:

    1) Take a clear glass and fill it up with water half glass

    2) And now do this strange HACK

    and you'll become 2lbs skinnier in the morning!

    ReplyDelete